ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۳

 

بسیاری از داوطلبان خواهان ادامه تحصیل در مقاطع عالی هستند تا بتوانند علاوه بر ارتقا سطح علمی و فرهنگی خویش، آینده شغلی مدنظر خود را تضمین نمایند. در همین راستا هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش برگزاری آزمون های علمی در راستای جذب و پذیرش متقاضیان در دانشگاه ها و موسسات علمی انجام می شود.

 

یکی از آزمون های مربوطه، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد می باشد. بدین منظور علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام کنکور ارشد می توانند در موعد مقرر جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

 

 

 زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

 

همان طور که اشاره شد، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی، از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. لذا داوطلبان می توانند در مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ با مراجعه به این سایت نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سنجش، زمان و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به شرح جدول زیر در نظر گرفته شده است. 

 

 

در ضمن افرادی که قبلا نام نویسی خود را به انجام رسانده اند نیز می توانند از تمامی زمان های در نظر گرفته شده مانند مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به منظور نام نویسی، استفاده نموده و در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد بپردازند.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده