آگهی استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۲

 

آگهی استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۲

 

به گزارش انتصار - بانک تجارت با هدف ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏‏‏‏‏- تحویلدار) در ۲۵ استان کشور نیروی انسانی استخدام می‌کند.

 

آگهی استخدام بانک تجارت

 

بانک تجارت با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏ – تحویلدار) بر اساس ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط ذیل، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد « قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی » در ۲۵ استان استخدام نماید

 

رشته امتحانیگرایش
بانکداریمدیریت امور بانکی – مدیریت شعب بانک – بانکداری اسلامی – امور شعب بانک
مدیریتبازرگانی – صنعتی – دولتی – مالی – کسب و کار کوچک – بیمه – کسب و کار – وصول مطالبات – بازاریابی – بورس
حسابداریبانکی – مالی – دولتی – مالیاتی – حسابرسی – صنعتی – حسابداری – پروژه
مهندسی فناوری اطلاعات (IT)مهندسی فناوری اطلاعات گرایش‌های: امنیت اطلاعات – برنامه نویسی تحت وب – تجارت الکترونیکی – طراحی صفحات وب – فناوری اطلاعات
حقوقمهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات گرایش های: برنامه نویسی تحت وب – طراحی صفحات وب – تجارت الکترونیکی – امنیت اطلاعات – فناوری اطلاعات
آمارمهندسی فناوری گرایش‌های: طراحی و مدیریت پایگاه داده – طراحی وب – رایانش ابری – تضمین کیفیت نرم افزار – تولید و توسعه سخت افزاری – اینترنت اشیا – برنامه نویسی تحت وب – امنیت اطلاعات و امنیت اینترنت اشیاء مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات
ریاضیات و کاربردهاحقوق – حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی – کارشناس حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی – علوم قضایی – کارشناس حرفه ای حقوق اداری – حقوق گرایش حقوق ثبتی – کارشناس حرفه ای حقوق تجاری بین الملل
اقتصاداقتصاد – علوم اقتصادی – اقتصاد اسلامی – اقتصاد پول و بانکداری – علوم اقتصاد گرایش‌های نظری – بازرگانی و صنعتی
مهندسی صنایعکلیه گرایش های مرتبط
مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر گرایش‌های: نرم افزار – سخت افزار – معماری سیستم های کامپیوتری – رایانش امن و فناوری اطلاعات

 

مهندسی تکنولوژی گرایش‌های : سیستم‌های سخت افزاری رایانه – نرم افزار کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری گرایش طراحی و پیاده سازی

مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار – مهندسی حرفه ای کامپیوتر – علوم کامپیوتر

 

ملاک ارزیابی داوطلبان استخدامی صرفاً رشته و گرایش تحصیلی آنان در مقطع کارشناسی (لیسانس) مندرج در جدول فوق می باشد.

 

شرایط ورودی عمومی و اختصاصی :

 

  ۱- تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی

  ۲- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

  ۳- عدم سوءپیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی

  ۴- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

  ۵- عدم اعتیاد به دخانیات، موادمخدر و روان گردان

  ۶- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم (داوطلبان ذکور)

 

تبصره ۲: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی درصورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک درمورد توانایی انجام کار الزامی است.

 

توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

  ۷- تندرستی و توانایی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تأیید پزشک معتمد)

  ۸- نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح

  ۹- حداکثر سن «۳۰» سال تمام (متولدین ۱۳۷۲/۸/۲۶ به بعد با احتساب مدت خدمت وظیفه برای داوطلبان مرد) می باشد. شایان توجه می باشد مدت خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد به حداکثر سن مجاز اضافه نمی گردد.

  ۱۰- حداقل معدل کل در مقطع تحصیلی لیسانس در کلیه رشته ها و گرایش ها «۱۶» تمام می باشد.

 

نکته بسیارمهم: کلیه داوطلبان استخدامی در صورت قبولی در آزمون به هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی (یا گواهی نامه موقت) می باشند و درصورت عدم ارائه مدارک مربوطه استخدام آنان منتفی خواهد شد.

 

  ۱۱- با توجه به اینکه بخشی از سهمیه استخدامی در این آزمون جهت تکمیل کادر نیروی انسانی برای حوزه بین الملل و واحدهای ارزی و حقوقی در تهران و شهرستان ها می باشد جهت جذب در این واحدها حداقل معدل ۱۷ و آشنایی به زبان انگلیسی (دارای مدرک معتبر) برای حوزه بین الملل و ارزی الزامیست

 

  ۱۲- متقاضیان باید بومی و ساکن استان مورد تقاضا باشند:

 

تبصره ۳: بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:

 

    – محل تولد وی یکی از شهر های استان مورد تقاضا باشد

    – حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا ساکن بوده باشد. (با ارائه مدرک معتبر: سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری)

    – حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان یا دانشگاه) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا طی کرده باشد.

 

تبصره ۴: متقاضیان، صرفاً دریکی از شهرهای استان مورد تقاضا و براساس نیاز و آئین نامه و مقررات بانک بکارگیری خواهند گردید. از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر عدم درخواست جابجائی (انتقال) به استانهای دیگر به مدت ۱۰ سال اخذ خواهد شد.

 

تبصره ۵: درصورت نیاز، پذیرفته شدگان در طول مدت خدمت مطابق با مقررات داخلی بانک به سایر شهرهای استان مربوطه انتقال یافته و هیچگونه اعتراضی از سوی پذیرفته شدگان مورد قبول نخواهد بود.

 

سهمیه استخدامی استانی و شهری

 

۱ ) سهیمه استانی : کلیه داوطلبان بومی هر استان فارغ از شهر محل سکونت ، می توانند در آزمون استخدامی استان خود شرکت نمایند.

۲ ) سهمیه شهری : با توجه به نحوه پراکندگی جغرافیایی شعب در سطح کشور، برای برخی از شهرها سهمیه خاص تعریف گردیده است که صرفا مختص داوطلبین ساکن شهرهای مزبور (با ارائه مستندات و مدارک ) می باشد و داوطلبین ساکن سایر شهرهای استان مربوطه امکان استفاده از این سهمیه را نخواهند داشت.

ذکر این نکته ضروری است که مشمولین سهمیه شهری ، در صورت احراز شرایط امکان استفاده از سهمیه استانی را نیز دارند.

– فاقد سهمیه استانی به این معنی است که در استان مربوطه صرفاً سهمیه شهری تعیین گردیده است و سایر شهرها فاقد سهمیه استخدامی می باشند.
– سهمیه استانی در استان های آذربایجان شرقی ، کردستان و مرکزی صرفاً جهت خدمت در بخش های ارزی و حقوقی است.
– سهمیه استانی در استان های بوشهر ، لرستان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و کرمان صرفاً جهت خدمت در بخش حقوقی (مختص دارندگان مدرک حقوق با گرایش های مرتبط) است.

 

 سوالات آزمون استخدامی بانک تجارت در سال ۱۴۰۲

 

– ۹۰ سوال عمومی از دروس : معارف اسلامی(۱۰ سوال.)، ادبیات و نگارش اداری (۲۰سوال) ، زبان انگلیسی عمومی (۱۰ سوال)، اطلاعات و هوش محیطی(۱۰سوال )، مهارتهای ICDL (10سوال ) ، هوش و استعداد تحصیلی (GMAT) (30 سوال )

 

– ۹۰ سوال تخصصی از دروس : کلیات مدیریت ( ۳۰ سوال )، کلیات اقتصاد ( ۳۰ سوال ) و کلیات حسابداری ( ۳۰ سوال) برای کلیه رشته های تحصیلی بانکداری، مدیریت، حسابداری، فناوری اطلاعات، حقوق، آمار، ریاضیات و کاربردها، اقتصاد، مهندسی صنایع و کامپیوتر

 

 کلیه داوطلبان فارغ از رشته و گرایش مدرک تحصیلی می بایست بصورت مشترک به سوالات تخصصی فوق پاسخ بدهند.

 

مراحل ثبت نام

 

 صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

 

توجه: کلیه متقاضیان استخدام می بایست ضمن تکمیل مشخصات و فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت فوق الذکر عکس ۴ × ۳ پرسنلی جدید خود را با عرض ۲۵۰ و ارتفاع ۳۵۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

 

هزینه ثبت نام: داوطلبان می بایست مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال (سه میلیون ریال) را به را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانکهای عضو شتاب) پرداخت نمایند .

 

توجه: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 

دریافت کد رهگیری: کلیه متقاضیان می بایست پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به ثبت اطلاعات و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و پس از اخذ کد رهگیری، آن را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد خود نگهداری نمایند.

 

مهلت ثبت نام: از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ می باشد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه: کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ و پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ (به مدت ۲روز) با مراجعه به سایت استخدام بانک تجارت به نشانی فوق از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری نمایند.

 

توجه: کلیه متقاضیان واجد شرایط لازم است در روز آزمون، کارت چاپی ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

 

زمان و محل برگزاری آزمون: روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ساعت ۸:۰۰ صبح و محل آن نیز در کارت ورود به جلسه (چاپی) درج خواهد شد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده